Kijk zeker ook eens op onze sociale media!

knop facebook

knop instagram
Scouts & Gidsen Sint-Franciscus
foto van spelende kinderen

Met onze leidingsploeg proberen we iedere zaterdag opnieuw een creatief, avontuurlijk en vooral plezante activiteit ineen te steken. We willen onze leden de kans geven om zich volledig te kunnen geven, op hun eigen manier. Onze werking gaat verder dan enkel het spelen van wat spelletjes. We geven onze leden de kans om zich te ontplooien en zichzelf te vormen tot sociale verantwoordelijke adolescenten.

Standaard gaan onze vergaderingen door iedere zaterdag van 14u tot 17 op de scoutslokalen achter de kerk van Schorvoort. Verder sluiten we ons scoutsjaar af met een 10-daags kamp en trekken we er in de loop van het jaar enkele malen een weekend op uit. Het programma kunt u terugvinden op de takpagina's op de website of in onze maandbrief die op het einde van elke maand wordt uitgedeeld.

Onze groep is opgedeeld in verschillende takken naargelang de leeftijd van de leden. Meer informatie vind je op de betreffende takpagina's.