Kijk zeker ook eens op onze sociale media!

knop facebook

knop instagram
Scouts & Gidsen Sint-Franciscus
foto van spelende kinderen

Uniformen bestellen

Tijdens de BBQ vond er al een pasmoment plaats, maar ook doorheen het jaar kunnen er uiteraard uniformen besteld worden.
Hemden, broeken, rokken en truien kunnen bij de Hopper besteld worden. https://www.hopper.be/nl/kleding/uniform
Dassen en T-shirts kunnen via ons besteld worden. Hiervoor mailt u naar uniform@scoutsschorvoort.be. Wij zorgen er dan voor dat dit de volgende vergadering klaar ligt voor u. Voor een das betaald u €7, voor een T-shirt is het €8.

Ook hebben we nog een hele boel 2e hands uniformen liggen. Hier mag u altijd eens tussen komen kijken voor of na een vergadering. Hier vragen we niets voor maar u mag altijd een vrije gift geven om de scouts te steunen.
Wie thuis nog oude, ongebruikte uniformen heeft liggen mag deze dus ook binnenbrengen. Hier kunnen we zeker en vast nog andere mensen mee blij maken!

Team Uniform
Elena en Fien